TIEDOTTEET

SYYSKAUSI 2019

Harjoitukset alkavat jälleen viikolla 36. Aikuisten ryhmä aloittaa 4.9. klo 20:00 Veikkolan koululla. Junnuryhmä aloittaa 5.9. klo 19:30 nuorisotiloissa.

Tarkemmat harjoitusajat ja -paikat löydät INFO-osiosta.

Ilmoittautumiset MyClubin kautta: https://vkm.myclub.fi/events?pagination%5Bper%5D=50&pagination%5Bpage%5D=1

Tervetuloa mukaan!

Harjoitusmaksut:

• Harjoitusmaksut ovat aikuisten osalta 150€/kausi ja junnujen osalta 70€/kausi.
  • Peruskurssi 80€

Harjoittelulisenssi (vakuutus):

Suomen Krav Maga Liitolla on Suomen Potkunyrkkeilyliiton kanssa yhteistyössä järjestetty vakuutus eli lisenssi, jonka jokainen Suomen Krav Maga liiton jäsenseurassa harjoitteleva henkilö voi erikseen hankkia.

Lisenssin tulee olla voimassa tasokokeissa. Lisäksi harjoittelijalla tulee olla krav maga harjoittelun kattava vakuutus ja todistus tästä tasokokeissa.

Vuodelle 2019 lisenssivakuutuksen lisätiedot sekä hinnat löytyvät osoitteesta https://www.kickboxing.fi/@Bin/992782/Lisenssikausi%201.1.-31.12.2019.pdf

Lisenssin voi hankkia verkkopalvelusta liiton verkkosivujen kautta. Vakuutuksen voi ostaa suoraan verkon kautta: https://info.suomisport.fi/

HUOM! Lisenssin osto ei vaadi kirjautumista, vaikka alussa kysytäänkin Sportti-id:tä ja salasanaa, voit siirtyä suoraan täyttämään henkilötietojasi. Kirjautumistunnukset ovat myöhempää käyttöä varten, jolloin kirjautumalla verkko-ostoon (verkko-oston kirjautumisosoite on sama kuin lisenssin osto-osoite) näet Sporttirekisterissä olevat tietosi ja voimassa olevan lisenssin. Sportti-id ja salasana lähetään automaattisesti sähköpostiisi,mikäli lisäät sähköpostiosoitteen henkilötietoihisi.

Ohjeet verkkopalvelun käyttöön:

1. Täytä henkilötiedot
  2. Valitse H-lisenssi. Valitse seuraavaksi oma seurasi valikosta. Seurasi nimi saattaa ilmetä listalla kahteen kertaan, jos seurassanne on myös potkunyrkkeilytoimintaa. Tällöin sinun tulee valitse se, jonka perässä on /KM. Paina seuraavaksi Vakuutusehtojen hyväksyminen -nappia.
  3. Klikkaa vakuutusehdot hyvätyksi (jahka olet lukenut ja hyväksynyt ne). Paina seuraavaksi Maksutavan valinta -nappia.
  4. Valitse haluamasi pankki verkkomaksua varten tai tulosta lasku painamalla Tulostettava lasku -painiketta. Jos valitset laskun tulostuksen, voit maksaa valitsemasi lisenssin myöhemmin. Jos käytät verkkomaksua, niin muista palata pankin sivuilta myyjän palveluun, jotta maksetun lisenssisi tiedot rekisteröityvät heti oikein. Muista käyttää viitenumeroa, jotta maksu kohdistuu juuri sinulle. Vakuutus on voimassa maksupäivänä klo 24 alkaen.

Kevätkausi 2019

Harjoitukset alkavat jälleen viikolla 2. Aikuisten ryhmä aloittaa 9.1. klo 19:30 Veikkolan koululla. Junnuryhmä aloittaa 10.1. klo 17 myös Veikkolan koululla.

Tarkemmat harjoitusajat ja -paikat löydät INFO-osiosta.

Ilmoittautumiset MyClubin kautta: https://vkm.myclub.fi/events?pagination%5Bper%5D=50&pagination%5Bpage%5D=1

Tervetuloa mukaan!

Harjoitusmaksut:

Harjoitusmaksut ovat aikuisten osalta 150€/kausi ja junnujen osalta 70€/kausi.

Harjoittelulisenssi (vakuutus):

Ohjeet verkkopalvelun käyttöön:

1. Täytä henkilötiedot

Syyskauden aloitus 2.9. sunnuntaina.

Aikuisten ryhmällä on tällä kaudella kolme treenikertaa viikossa ja junnuilla kaksi.

Treenaamme sekä Veikkolan koululla, että nuorisotilojen liikuntasalissa. Molemmat tilat Veikkolan keskustassa.

Syyskausi käynnistyy syyskuun alussa!

Harjoitukset käynnistyvät virallisesti taas syyskuussa. Kesän aikana treenaamme säännöllisen epäsäännöllisesti ulkona.

Junnuryhmä kesätauolla. Syksyllä jatkuvat sekä aikuisten, että junnujen ryhmät.

Ilmoittautuminen käynnistyy elokuussa. Seuraa näitä sivuja ja Facebookia.

Lisätietoja valmentajilta.

1.1.2018 Kevätkaudelle ilmoittautuminen avattu

Kevätkausi alkaa, tule mukaan joko aikuisten tai junnujen treeniryhmään.

Ja ilmoittaudu täältä: https://vkm.myclub.fi/flow/events/public

Ps. Aina saa tulla tutustumaan ilmaiseksi

16.11.2017 - Junnuille toinen harjoituspäivä tammikuusta 2018 lähtien

Tammikuusta 2018 lähtien junioreilla on harjoitukset myös sunnuntaisin klo. 19:00 - 20:00 samaan aikaan aikuisten harjoitusten kanssa liikuntasalissa. Tervetuloa harjoituksiin!

16.11.2017 - Junnujen vyökokeet tiistaina 21.11.

Junnujen keltaisen vyön vyökokeet pidetään ensi viikon tiistaina 21.11. klo. 17:30 - 18:30. Vyökokeiden hinta on 30€ ja läpäistyään kokeen saa mukaansa diplomin sekä keltaisen vyön. Saavuthan ajoissa kokeisiin.

16.11.2017 - Uudet kotisivut avattu

Veikkolan Krav Maga on avannut uudet kotisivut joiden avulla kaikki nykyiset sekä tulevat harrastajat saavat tietoa helpommin. Kotisivuiltamme löydät helposti myös kaikkien valmentajien yhteystiedot, tulevat tapahtumat sekä kuvia harjoituksistamme.

Tervetuloa tutustumaan!