OHJAAJA- JA VALMENTAJAKOULUTUS

Liiton valmentaja- ja ohjaajakoulutukset ovat avoimia kaikille liiton jäsenseurojen harjoittelijoille tyylisuunnasta riippumatta. Uutta on valmentajaklinikat, jotka ovat kaikille liiton jäsenseurojen ohjaajille ja valmentajille kohdennettuja maksuttomia tilaisuuksia. Tämän lisäksi tyylisuunnat järjestävät omia valmentaja- ja ohjaajatapahtumia.

VALMENTAJA – JA OHJAAJAKOULUTUS TASO 1 – ITSEPUOLUSTUSOHJAAJA, KEVÄT 2020

Suomen Krav Maga Liitto on luonut yhdessä suomalaisten kamppailu-urheilun huippuvalmentajien kanssa uniikin kokonaisuuden, jossa itsepuolustuksen ja eri kamppailulajien tekniset yksityiskohdat muodostavat selkeän kokonaisuuden.

Tähän päälle saat tiukan setin oppia valmennuksen toteuttamisesta ja harjoitusten suunnittelusta sekä oppimiseen ja opettamiseen liittyviä yksityiskohtia, jotka tekevät myös omasta harjoittelusta ja kehittymisestä parempaa!

Samalla saat yleiseurooppalaisen valmentaja- ja ohjaajakoulutus 1. Tason pätevyyden, josta voit sitten liiton parissa jatkaa valmennusoppien kehittämistä.

VOK 1 koulutus tähtää Lähipäivien aikataulu 09.30-16.30. Päivän ohjelmana Harjoitus, Teoria, Harjoitus. Paikkana Helsinki, Prime Fighters Ry:n Sali.

Hinta 500 € sis. Vyökokeen joko ohjelman yhteydessä kevätleirillä tai myöhemmin.

Ilmoittautumiset 15.1.2020 mennessä info(ät)suomenkravmagaliitto.fi tai tommi.nystroem(ät)gmail.com

SYKSYLLÄ ALOITETAAN VOK 2 ja 3 – toteutus, joka on vaatimuksena mustan vyön suorittamiseen.

Lähipäiviä on yhteensä kahdeksan syksyn 2020 ja kevään 2021 aikana.

Hinta 800€

VOK 2 – Itsepuolustusvalmentaja kokonaisuus koostuu kahdeksasta lähipäivästä ja henkilökohtaisesta krav maga tilanneanalyysi-tutkielmasta. Tavoitteena on syventää ymmärrystä ja omaa teknistä osaamista kohti krav magan mustan vyön koetta.