Järvenpää

Järvenpään Kehäkarhut

Järvenpään Kehäkarhut ry on vuonna 1996 perustettu kamppailulajien erikoisseura, jonka lajeina ovat nyrkkeily, potkunyrkkeily, krav maga, defendo, kahvakuula, mma sekä kyusho jutsu. Järvenpään Kehäkarhut ry aloitti krav magan valmennuksen tammikuussa 1997 ja seuran krav maga valmentajina toimivat Mikko Laaksonen (lajivastaava), Vesa Sillanpää, Jorma Vilkman, Sanna Hamppu, Hannu Häyrinen, Petri Toivanen, Linda Sippel ja Juha Saurama. Järvenpään Kehäkarhut ry toimii omissa tiloissa osoitteessa myllytie 2 Järvenpää ja seurassa on yli 500 jäsentä sekä 40 eri lajien valmentajaa. Peruskurssit alkavat vuosittain elokuussa ja tammikuussa. Lisätietoja www.kehakarhut.fi ja info (at) kehakarhut.fi

Osoite

Myllytie 2, 04400 Järvenpää