Prime Fighters

Prime Fighters Ry on vuonna 2001 toimintansa aloittanut itsepuolustus- ja kamppailulajiseura, jonka lajeina ovat Krav Maga, Potkunyrkkeily, Defendo sekä Kahvakuulaharjoittelu. Prime Fighters järjestää myös henkilösuojaukseen, henkilökohtaiseen turvallisuuteen ja näihin liittyviä koulutuksia toiminta-ajatuksensa toteuttamiseksi. Seuran päävalmentajana toimii Tommi Nyström. Prime Fighters on kehittänyt harjoitteluohjelman, joka mahdollistaa aloittamisen milloin vain! Voit siis aloittaa koska hyvänsä ja saat yksilöllisen harjoitusohjelman! Seurassa on n. 120 jäsentä ja harjoitukset pyörivät vuoden ympäri omalla salilla Herttoniemessä osoitteessa Mekaanikonkatu 15.

Lisätietoja www.primefighters.fi tai info (at) primefighters.fi

Mekaanikonkatu 15
00880 Helsinki

Ohjaajat

Tommi Nyström , Expert 1

Mikko Lehtinen, Expert 1

Markku Lahti, Expert 1

Timo Ryökäs

Tapanilan Erä

Osoite

Tapanilan Erän urheilukeskus, Erätie 3, 00730 HELSINKI

Ohjaajat

Tomi Lavikainen G2 tomi.lavikainen(at)pp.inet.fi

Savate Club Helsinki ry

Savate Club on vuonna 1993 perustettu kamppailulajiseura. Savate Club tarjoaa harrastajilleen monipuolisen lajivalikoiman niin kamppailu-, itsepuolustus- kuin kuntoilulajeja.

Krav Maga harjoitukset

Savate Club Konala