LEIRIT JA SEMINAARIT

SU 30.9 KLO 14.30-17.30 ITSEPUOLUSTUKSEN SKENAARIOSEMINAARI 1 @Prime Fighters

Tule harjoittelemaan useita erilaisia, simuloituja itsepuolustustilanteita ja kehittämään omaa tilannetietoisuutta, päätöksentekokykyä ja teknistä osaamistasi! Harjoitellaan sisällä ja ulkona Prime Fighters salin ympäristössä (Mekaanikonkatu 15 00880 Helsinki www.primefighters.fi)
(30.9 seminaari on  maksuton kaikille prime fighters ja skml jäsenseurojen jäsenille, muut 50€)

LA 6. - SU 7.10 LASTEN LEIRI ORIMATTILASSA @orimattilan villakehräämö

Viime syksynä aloitimme lasten leirien pitämisen Orimattilan vanhalla villakehräämöllä ja tänä vuonna jatkamme perinnettä. Lähdemme salilta lauantaina 10.00 aikaan ja saavumme Orimattilaan 11.00 pintaan. Ohjelmassa on jälleen harjoittelua erilaisessa ympäristössä, pelejä, leikkejä sekä luonnollisesti hyvää ruokaa, saunomista ja yöpyminen tunnelmallisessa Hotelli Teltassa (http://www.hotelliteltta.fi/hotelliteltta/).

Hinta on 60€/henkilö sisältäen kuljetukset, majoituksen, lauantain lounaan, päivällisen, iltapalan ja sunnuntain aamiaisen. Ilmoittautuminen myclubin kautta suoraan https://primefighters.myclub.fi/flow/events/1028169

SU 7.10 KLO 14.30-17.30 MATTOLEIRI, VALMENTAJANA JONI SALOVAARA @Prime Fighters

Kokonaisvaltaiseen itsepuolustusharjoitteluun kuuluu olennaisena osana jatkuva kehittyminen. Suomen Krav Maga liitossa tässä apuna ovat myös muiden kamppailulajien huippuosaajat, jotka tulevat jakamaan omaa osaamistaan leirien ja seminaarien kautta. Tule siis laajentamaan omaa näkemystäsi, kehittämään osaamistasi ja poimimaan ajatuksia miten soveltaa krav maga oppeja erilaisia hyökkääjiä vastaan.
Valmentajana Joni Salovaara, vapaaottelun ammattilainen, BJJ Mustavyö ja kamppailuvalmentaja. Hinta 30 euroa.

SU 28.10 KLO 14.30-17.30 ITSEPUOLUSTUKSEN SKENAARIOSEMINAARI 2 @PrimeFighters

(28.10 seminaari on maksuton kaikille prime fighters ja skml jäsenseurojen jäsenille, muut 50€)

SU 18.11 KLO 14.30-17.30 VYÖKOEINTENSIIVI – OTTEISTA VAPAUTUMINEN @Prime Fighters

Syksyn vyökoeviikonloppu aikuisten krav maga vöille on 8.-9.12.2018. Tällöin järjestetään vyökoeleiri ja mahdollisuus on suorittaa kaikkia vöitä.

Tähän valmistaudutaan kahdella intensiivipäivällä, joista ensimmäinen käsittelee otteista vapautumista ja toinen hyökkäysten pysäyttämistä ja erityisesti aseellista hyökkääjää/hyökkääjiä vastaan sekä tilanneharjoitteita.

Hinta 30 euroa.

SU 25.11 KLO 14.30-17.30  VYÖKOEINTENSIIVI @ Prime Fighters Ry

Hyökkäysten pysäyttäminen, aseelliset hyökkääjät ja tilanneharjoitteet

Hinta 30 euroa.